One more step

Please complete the security check to access a1b2cd.club

Why do I have to complete a CAPTCHA?

Completing the CAPTCHA proves you are a human and gives you temporary access to the web property.

What can I do to prevent this in the future?

If you are on a personal connection, like at home, you can run an anti-virus scan on your device to make sure it is not infected with malware.

If you are at an office or shared network, you can ask the network administrator to run a scan across the network looking for misconfigured or infected devices.

Politicas SM

A que nos dedicamos

A prestar servicios primordiales para la formación integral de los miembros de la comunidad universitaria: Alumnos, Docentes y Trabajadores Administrativos; con una proyección extrauniversitaria, especialmente a los de menores recursos económicos.

Qué queremos lograr

Brindar un servicio de calidad para la formación integral de los usuarios: Alumnos, Docentes y Administrativos.

Bajo qué método de trabajo

Mediante planificación de proceso en salud; con programas preventivos, promocionales, asistencia y rehabilitación siguiendo los principios de la Organización Mundial de la Salud.